Spíšte si všetky rozhodujúce momenty a udalosti, v ktorých sa zákazník stretáva s Vaším produktom alebo službou. Pomocou otázok si popíšte zákaznícku skúsenosť v každom bode: Vie zákazník čo má urobiť? Vie čo sa bude diať ďalej a kedy? Ako v tomto momente komunikujem so zákazníkom? Ako sa zákazník cíti?
Kedy firmy potrebujú túto službu
Prevádzková slepota
Firmy sa často nevedia na svoje produkty alebo procesy pozrieť s nadhľadom. Nájdeme kľúčové momenty v zákazníckej ceste a pomôžeme nájsť vylepšenia.
Nedokončený predaj
Zákazníci sa zasekli v určitom bude nákupného procesu a nepokračujú ďalej. Zistíme spoločne kde a prečo sa to deje. Spriechodníme zákaznícku cestu.
Nespokojný zákazník
Zákazníci nakúpia, ale už sa nevracajú späť. Nie sú ochotní službu odporúčať. Opýtame sa ich na to a premeníme dobrú skúsenosť na ďalší nákup alebo referencie.
Chcem sa o službe dozvedieť viac
Vaše prvé kroky začínajú vyplnením jednoduchého formulára: