fbpx

Zákaznícka cesta

sunset, lake, jetty-7540753.jpg

Zlepšovanie zákazníckej cesty

Spíšte si všetky rozhodujúce momenty a udalosti, v ktorých sa zákazník stretáva s Vaším produktom alebo službou. Pomocou otázok si popíšte zákaznícku skúsenosť v každom bode: Vie zákazník čo má urobiť? Vie čo sa bude diať  ďalej a kedy? Ako v tomto momente komunikujem so zákazníkom? Ako sa zákazník cíti? 

Kedy firmy potrebujú túto službu

Prevádzková slepota

Firmy sa často nevedia na svoje produkty alebo procesy pozrieť s nadhľadom. Nájdeme kľúčové momenty v zákazníckej ceste a pomôžeme nájsť vylepšenia.

Nedokončený predaj

Zákazníci sa zasekli v určitom bude nákupného procesu a nepokračujú ďalej. Zistíme spoločne kde a prečo sa to deje. Spriechodníme zákaznícku cestu.

Nespokojný zákazník

Zákazníci nakúpia, ale už sa nevracajú späť. Nie sú ochotní službu odporúčať. Opýtame sa ich na to a premeníme dobrú skúsenosť na ďalší nákup alebo referencie.

Chcem sa o službe dozvedieť viac

Vaše prvé kroky začínajú vyplnením jednoduchého formulára: